Únor 2014

22. 2. 2014

22. února 2014 v 10:24 Deník
Ahoj všichni :-)
Jooo, hubnutí pořád jde :-) Myslím, že do dubna těch 50 kg dám :-) Jenom se bojím, abych se pak jednou pořádně nenajedla a nebylo to všechno zpátky :/
Máte nějaké rády, jak se ovládnout, když v ruce držíte něco fakt chutného (tortilla, jádrové rohlíčky, pizza Hawaii, lékorky, obilné polštářky s čokoládou) a kručí vám v břiše a vy víte, že to sníst nesmíte, ale zároveň si říkáte, že to vycvičíte/budete hladovět nebo začnete s dietou od zítřka, od pondělí, od 1.?

Několik vás mi psalo o FB - kvůli anonymitě ho sem nechci dávat, takže pokud si se mnou chcete psát přes FB, napište mi prosím do komentářů buď e-mail, a já vám pošlu odkaz svého FB a komentář pak smažu, nebo se ozvěte na tororinka@gmail.com a můžeme si psát přes e-mail :-)

Děkuji všem za podporu a milé komentáře, a omlouvám se, že sem tak málo píšu. Vaše blogy čtu denně/jednou za dva dny, pročítám všechny články, ale často prostě nevím co napsat. Nechci psát ke každému článku super jídelák :-)

Skinny159.blog.cz napsala:
Já když piju třeba 1,5l a více tak pomaleji hubnu když třeba piju jenom 500ml každý to má jinak

Myslím, že je na tom něco pravdy. Když od rána do poledne vypiji třeba 1, 5 nebo 2 l a je mi úplně špatně (přepití nebo jak to nazvat :D), ať jím co jím, váha je pak stejná, ale když nepiji nic, třeba jen pár skleniček přijde mi, že hubnu mnohem víc. V každém případě je těch 300 ml nebo 1 l fakt málo, takže se budu snažit zlepšit :-)

PS: Nedokážete odolat jídlu z fastfoodů, hranolkům a tak? Pusťte si film Super Size Me, dívali jsme se na to ve škole. Co s člověkem udělá, pokud se bude 30 dní stravovat a pít jen jídlo z McDonald's - je to trošku motivace hubnout, když vidíte ty tlusté lidi, jak se cpou hranolkama, brambůrkama a pizzou, Colou a dalším nezdravým jídlem a pitím.

Jídelníček - 20. 2. 2014

20. února 2014 v 18:41 Jídelníčky
Váha ráno: 57, 2 kg
Váha večer: 56, 4 kg

Snídaně: bílý jogurt - 93 kcal
Svačina: nic
Oběd: hřeben s vanilkovou náplní - 350 kcal
Svačina: nic
Večeře: rohlík s pomazánkou - 125 kcal

Pití: voda (0, 3 l)
Celkem: 0, 3 l

Pohyb: chůze (cca 33 min.) - 54 kcal, jízda na kole - 94 kcal, běh - 10 kcal, Orbitrek - 80 kcal, dřepy - 10 kcal

Přijaté kcal: 568
Vydané kcal: 248
Celkem kcal: 320

Nevím co se stalo, ale včera večer se mi na váze ukázalo přes 57 kg. Dnes ráno o něco méně, 57, 2 kg. Abych dodržela plán v menu, do 22. 2. musím mít 55 kg. Jedla jsem docela málo, hodně cvičila a s pitím je to lepší, i když zase nepiji ani 2 l.

15. 2. 2014

15. února 2014 v 11:38 Deník
Mám jednu otázku pro ty, co hubnou a mají ana blog - co budete dělat, až zhubnete na svou vysněnou váhu? Zrušíte blog, nebudete na něj už psát nebo budete psát dál, třeba o něčem jiném?

JOO, už se mi na váze dnes ukázalo 56, 2 kg. Už se blížím k 55 :-)
Pořád se nestravuji nějak zdravě (dnes jsem měla tvaroh a tatranky a hašlerky), ale cvičím a hubnu.
Jsem tajně na počítači, rodiče zamčeli obývák, ale já vždycky najdu klíč :-D

Napsala jsem si předsevzetí co chci dosáhnout, než mi bude 16 a seznam odměn, které si koupím za zhubnutá kg, později to sem přidám :-)
Máte taky nějakou ,,materiální motivaci'' - až zhubnu na xx kg, koupím si novou bundu/náramek/boty/šátek/knihu...?

Od 50 kg sem budu přidávat svoje zápisky z Fitness zápisníku, o kterém najdete více TADY. Jakmile se hubnutí zastaví, znovu začnu s proana ABC dietou.

Takže plán je připravený, teď už jen zhubnout :-D Konečně mi došla objednaná MP4, takže sleduji filmy, poslouchám hudbu a rádio, čtu E-knihy a jsem šťastná :-D
Neznáte nějakou dobrou hudbu na tanec/cvičení/běh? Předem díky :-)

PS: Blogy oběhnu večer :-)

Jídelníček - 11. 2. 2014

11. února 2014 v 17:13 Jídelníčky
Váha: 56, 4 kg

Snídaně: nic
Svačina: Bebe sušenka - 56 kcal
Oběd: těstovinový salát s krůtím masem, zeleninou a sýrovou omáčkou - 270 kcal, Cottage sýr - 156 kcal
Svačina: jogurt řeckého typu, med - 270 kcal, Bebe sušenky kakaové s jogurtem - 224 kcal
Večeře: ruská krupice s cukrem, máslem a kakaem- cca 500 kcal, jogurt - 150 kcal, čokoláda - 550 kcal

Pití: minerálka Lesní plody (0, 5 l) - 100 kcal, voda (0, 2 l)
Celkem: 0, 7 l

Pohyb: chůze - 70 kcal

Přijaté kcal: 2276
Vydané kcal: 70
Celkem kcal: 2206 kcal

Po minulém jídelníčku jsem zhubla 0, 7 kg. Přece jen jsem po té krupici nepřibrala :D
Takže dnes k večeři bude... krupice :D
Jinak možná je to hodně - přijatých přes 1 000 kcal, ale nezapomeňte, že ještě nedávno jsem v době záchvatovitého přejídání jedla i 7 000, a tak pod 2 000 je to pro mě málo a kručí mi v břiše. Jinak hubnu pořád i při 2 500 kcal kvůli zrychlenému metabolismusu ;)
A dnes jsem byla na Oční, a budu mít brýle! :D Ale stejně si tyhle články nikdo nečte, všichni jenom okomentují jídelníček takže se nebudu moc rozepisovat.
Ačkoli jsem snědla hodně kcal, jsem s jídelníčkem spokojená a myslím, že i zhubnu. Zatím se mi daří plán - 15. 2. musím mít 56 kg.

Jídelníček - 8. 2. 2014

8. února 2014 v 21:02 Jídelníčky
Váha: 57 kg

Snídaně: nic
Svačina: bílý jogurt Beskydský - 97, 15 kcal
Oběd: Cottage sýr - 100 kcal
Svačina: Bebe sušenky, cottage sýr - 312 kcal
Večeře: ruská krupice s máslem, kakaem a cukrem - cca 300 kcal

Pití: kaštanová minerálka (1, 5 l) - 240 kcal, mléko s medem (0, 25 l) - 200 kcal
Celkem: 1, 75 l

Pohyb: 10 min. chůze - 16, 5 kcal, Orbitrek - 137 kcal

Přijaté kcal: 1249, 15
Vydané kcal: 153, 5
Celkem kcal: 1095, 65

Omlouvám se, že jsem teď nepsala. Smazala jsem minulý článek, protože tohle je blog o hubnutí, a tohle se nijak anorexie, bulimie ani ničeho jiného netýká. Děkuji všem za rady a omlouvám se, že jsem si tu tak vylila starosti.
Řešila jsem teď jiné problémy a chvíli kašlala na hubnutí, jedla jsem jako dříve, a moje váha se vyšplhala na novou nejvyšší váhu - 58, 5 kg. Je to obrovská motivace začít znovu hubnout. Jelikož hubnu i při nezdravé stravě a 2 500 kcal a více, rozhodla jsem se, že dokud budu hubnout, nebudu se pouštět znovu do ABC diety - znovu začnu hubnout dietou, jakmile se zastaví hubnutí a už mi nepůjde ani o kousek zhubnout, tak abych si trošku rozhýbala metabolismus.


Dnes bych byla docela spokojená, ale:
1. jsem snědla moc kcal
2. jsem skoro necvičila
3. jsem vypila jen 1, 5 l (ale už je to lepší než 0, 5, ale přece jen to pořád nejsou vysněné 3 l nebo víc)
4. snědla jsem na večeři kalorickou bombu

Doufám, že zítra to bude lepší. Rodiče mi koupili mandarinky a bílé jogurty, takže snad budu zítra jíst zdravěji.