18. 3. 2014

18. března 2014 v 14:59 |  Deník
Z menu jsem si odškrtla splněný úkol - pít aspoň 1 l denně. Za chvíli si odškrtnu další dva - už mám uběhnuto 99 km a na kole jsem tento rok zatím ujela 95 km, takže brzy dosáhnu konečně 100, prvního mezníku. Takhle nějak to se mnou vypadá s tím pitím:

Včera jsme místo tělocviku dělali fitness testy - a první úkol byl zvážit se a změřit. Stoupla jsem si ke stěně a čekala, že uslyším 164, 165, 166, 167 nebo ještě víc cm, ale slyšela jsem něco daleko horšího - 163, 5 cm. Ručička váhy, poté co jsem si zula boty a sundala batoh, se zastavila na 58. Ale ráno jsem vážila 59, 3 kg? Takže když se vážím doma, k váze si nemusím přičítat 2 kg, ale jen 1 kg.
Takže moje nejvyšší váha nebyla 59, 3 kg, ale 58, 3 kg. Což znamená, že moje nejnižší váha byla 48, 3 kg - takže jsem přibrala přesně 10 kg díky záchvatovitému přejídání! Měli jste zájem o další článek, takže jej brzy sepíšu.
Pak jsme běželi tzv. člunkový běh, myslím, že jsem byla poslední. ,,No tak, zaber, přece to umíš líp! Nevydalas ze sebe vůbec nic, nesnažila ses! Nejde o to, jestli budeš dupat nebo ne, prostě se snaž! Proč neběželas rychleji, proč ses víc nesnažila? Jde poznat, že jsi neběžela naplno!'' vynadala mi učitelka. Vzala jsem si na sebe černé legíny, které mi hodně padaly, což jsem nevěděla. Vždycky mi byly akorát, ale já jsem moc nezhubla, asi se sepraly a trochu zvětšily v pase... Takže jsem opatrně běžela, abych příliš nedupala, a doufala jsem, že jak běžím, moc se mi netřesou stehna.
Potom jsme měli psát data na papír, kde byly napsané váhy a výšky všech ostatních. Všimla jsem si, že nejvyšší váhy byly 60, 5 kg a 61 kg. Říkala jsem si, že 58 kg není asi tak hrozné.
Později jsme dělali sedy-lehy. Za jednu minutu jsem jich dala 31. Nejhorší výsledek byl mých 31.
Další úkol byl skok do dálky. Nejhorší bylo mých 116, pak 110 cm.
Pak jsme vytáhli lavičku, a měli jsme si opřít chodidla o jeden konec, a jakobychom cvičily rozcvičku, dosáhnout rukou co nejdál za chodidlo, dotknout se co nejdál od naší nohy lavičky. Na první pokus jsem měla - 8 cm, na druhý + 1 cm. Zlepšení o 9 cm nebylo špatné, pochválila mě i učitelka, a já jsem měla trochu radost, že aspoň někde jsem se zlepšila. Když jsem zjistila, že mám nejhorší výsledek, okamžitě jsem začala dělat strečink nebo jak to nazvat - prostě jsem se snažila dotknout se rukou nohy a chvíli vydržet, protahovala jsem si nohy, až jsem ruce dala kousek za ně. Protažení nohou a jsem o 9 cm lepší!
Pak jsme měli jít ven, na ,,vytrvalostní běh''. Říkala jsem si, ano, jo, yeah, yochocho, ve vytrvalostním běhu na dlouhé tratě jsem vždycky nejlepší, a vyšla ven ze školy. Pravidla - vždycky, když zazní ,,hop'', musíme uběhnout 20 m. ,,Hop'' bude znít rychleji a rychleji, a kdo nedoběhne 20 m, končí. Rozdělily jsme se do dvou skupinek po 5. Byla jsem v té druhé. Když jsem konečně odstartovala, měly jsme poměrně dost času. Po chvilce ale všichni 4 opustili hřiště, a já, jako jediná ze třídy bez pokřiku, fandění (no dobře, asi párkrát zaznělo něco, co mělo být pokřik nebo fandění), jsem běžela a běžela. ,,Hop'' bylo za chvíli tak rychlé, že jsem měla opravdu co dělat. Byla jsem udýchaná a při každých 20 m mi padaly legíny. Zatínala jsem zuby a hlavou se mi honila motivace, vzpomněla jsem si na Rockyho, je to velice motivační film (hlavně 4. díl :-)), ale po chvilce jsem přemýšlela, že bych to vzdala. Ne! řekla jsem si a snažila se, ale docházely mi síly, takže jsem i já nestihla doběhnout na ,,hop'' a musela skončit. I když jsem byla nejlepší, pořád to byl podprůměrný výsledek, já vydržela běhat 5: 30 min., a průměr je 8 min. ,, Aspoň něco ti jde'', řekla zase jedovatě učitelka.
Vzpomněla jsem si, jak mi v polovině cvičení ještě řekla: ,, Měla bys se sebou něco dělat.''
Šla jsem na oběd, sedla si s kamarádkami, a začala si povídat. Na oběd byla krupice s kakaem, plný talíř, a byla zalitá lákavě vypadajícím zlatým máslem, které se roztékalo po okrajích talíře. Vzala jsem si lžíci a nabrala si zprostřed trošku krupice s kakaem a malým množstvím másla, ale pořád ho bylo hodně - stékalo přes lžíci, tak jsem ji naklonila, aby máslo odkapalo. Snědla jsem takhle několik lžic, a snažila se omezit máslo, později i kakao. Té krupice bylo více než po okraj talíře, takže jsem jí snědla asi po okraj, a byla sytá. A přesto skoro nic neubylo. Podívala jsem se na talíře mých kamarádek, oba prázdné. Obě jsou vysoké a štíhlé a pořád se cpou nezdravým jídlem - řízky, zabíjačkami, bůčky, sladkostmi, bramborovým salátem, tortillami, pijí sladké limonády i alkohol. Občas si dám sice taky trochu, ale vím, že to má hodně kcal.
Dostávám pozvání na páteční oslavu. Co mám koupit za dárek? Co si vezmu na sebe? Ty květované legíny jsou úžasné s tričkem The Kelly Family Growin'up, nebo ty Galaxy legíny, nebo ty pruhované, tygrované, nebo nějaké šaty nebo sukni? Ale nemůžu, jsem tlustá. Vezmu si džíny a tričko, jestli bude zima mikinu nebo vestu. Co kdybych do pátku nic nejedla, napadne mě, ale vím, že bych to nezvládla, nemám silnou vůli, nejsem anorektička.
Ano, přiznávám to - nejsem anorektička. Možná jsem wannarektička. Chci mít anorexii, chci hladovět, ale záchvatovité přejídání vyhrává.
Za včerejšek jsem snědla 4 236 kcal, a zhubla asi 0, 4 kg. To není anorexie, i když hubnu. Co to je?

Teď si jdu zaběhat nebo zacvičit, a večer sem buď přidám jídelníček a oběhnu oblíbené stránky, ale spíš asi jen oběhnu oblíbené stránky... Pořád jím dost nezdravě, ale už se lepším - nejím smažené. Nejím těstoviny. Piju litr. Začínám cvičit. Brzy to bude lepší, na zítra jsem si koupila tvaroh, přesnídávku, jablka, a pít budu vodu. Pokud to zvládnu.

Hlad bolí, ale hladovění funguje.
Jez míň, važ míň.
Kdybych snědla trochu, snědla bych všechno. Proto nesním nic.
 

Já a záchvatovité přejídání

9. března 2014 v 21:47 |  Deník
Vím, že už zase otravuji s článkem na tohle téma, ale potřebuji se vypsat, a třeba se i zasměju jak si to jednou budu číst, a taky snad poradím ostatním.
Abych pořád nepsala jen záchvatovité přejídání, použiji zkratku ZP.

Jak jsem už psala, záchvatovitým přejídáním trpím od srpna 2013. V polovině srpna jsem jela na kole více než hodinu, myslím že to bylo aspoň 17 km, a celý den jsem nepila. Vrátila jsem se kolem poledne domů, a bylo úplně neuvěřitelné horko - všichni na koupalištích, pili ledové tříště, jedli nanuky a zmrzliny, a já od rána nepila ani skleničku vody. Takže jsem se nalila skoro 0, 5 l vody a dala si řízek s bramborovým salátem. Původně jsem nechtěla, nikdo mě nenutil, ale to už byl začátek ZP. Pak jsem se šla zvážit a na váze se ukázalo 48, 8 kg. Od té doby jsem přibírala. Nakonec jsem se dostala až na 59 kg.

Ukázka pravdivého jídelníčku z doby ZP:
Ráno, ke svačině a k obědu nic - a odpoledne a večeř šílené přežery... Svačina a večeře jsou uvedeny dohromady, protože když trpíte ZP, dokážete jíst hodiny v kuse - něco sníte, za pět minut jdete do lednice znovu, a to se pořád opakuje, sníte všechno jídlo ze skříněk, lednice i mrazáku, a když už nic není, prostě vezmete ingredience a upečete koláč, a celý plech koláče sníte! Vím, že to zní neuvěřitelně, ale všechno je to pravda, jinak bych přece neztloustla 10, 7 kg!

Svačina: nic
Oběd: jablko, 250 ml mléka, voda
Svačina + večeře: 2x sezamová tyčinka, mléko, sušenka, mošt, jablko, Fidorka, perník, čokoládová tyčinka Figaro, 15 krajíců lámankového chleba s máslem

Nemám moc ráda máslo, perník, hořké Fidorky, hořkou čokoládu a další věci, ale při záchvatu člověk jí všechno, co vidí, i když nemá hlad. Častokrát jsem si prostě rozpustila cukrářskou polevu, která má skoro 600 kcal a jen tak ji snědla. Dokázala jsem sníst několik tabulek čokolády na posezení, spousty krajíců chleba a rohlíků - třeba všechny rohlíky se šunkou - a to některé šunky a salámy nesnáším. Prostě si vezmu rohlík, položím na něj mastné plátky vysočiny, a i když se mi zvedá žaludek, vím, že to musím sníst, ZP mě nutí jíst, dokud mi nebude tak špatně, že budu moct sotva chodit. Pak se jdu zvážit a když vidím to číslo, začnu cvičit jumping jacks nebo jen tak běhat na místě, a každých pár minut nebo třeba po 1000 jumping jacks se vždycky jdu zvážit. Číslo je pořád stejné, i když cvičím dlouho, takže nakonec to vzdám, jdu si lehnout a doufám, že ráno se na váze ukáže nižší číslo, a většinou to tak je, nebo se ukáže stejné, a já mám deprese.

Pokud jste si tento článek přečetli do konce, napište mi prosím váš názor a jestli mám napsat další díl :-)

Omluva za neaktivitu

9. března 2014 v 11:18
Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho nepsala. Řešila jsem jiné problémy, a nějak jsem na hubnutí kašlala. Nejdřív jsem nenápadně jedla víc a víc jídla, až to přešlo skoro k záchvatovitému přejídání - ale bylo to horší. Při ZP jíte hrozně velké porce najednou - ale třeba jen jednou denně, ale já prostě jedla celé dny v kuse!! Jídlem jsem zaháněla smutek, depresi, problémy a všechno, a to znamená, že se na váze ukázalo nové číslo. Včera večer jsem snědla celou Studentskou pečeť a pak se šla zvážit. 59!!!! Ale včera jsem snědla kolem 4 000 kcal, předevčírem 3 000, minulý týden cca 3 000 - 4 500 denně.

Vím, že to nemůžu svádět na něco nebo někoho, protože je to moje chyba, že jsem se nějak nevážila a pořádně necvičila. Všechny problémy, o kterých jsem psala, sice nejsou vyřešené, ale už se o nich nebudu zmiňovat.

Ode dneška začínám odznovu - a budu začínat znovu a znovu, než zhubnu na 39 kg.

Takže mi zbývá zhubnout necelých 20 kg.
Vím, že si zasloužím pořádně vynadat a zkritizovat. Kdo jednou do záchvatovitého přejídání spadne, snad se už nikdy nevyléčí.
Večer přidám jídelníček a oběhnu SB :-)
 


22. 2. 2014

22. února 2014 v 10:24 |  Deník
Ahoj všichni :-)
Jooo, hubnutí pořád jde :-) Myslím, že do dubna těch 50 kg dám :-) Jenom se bojím, abych se pak jednou pořádně nenajedla a nebylo to všechno zpátky :/
Máte nějaké rády, jak se ovládnout, když v ruce držíte něco fakt chutného (tortilla, jádrové rohlíčky, pizza Hawaii, lékorky, obilné polštářky s čokoládou) a kručí vám v břiše a vy víte, že to sníst nesmíte, ale zároveň si říkáte, že to vycvičíte/budete hladovět nebo začnete s dietou od zítřka, od pondělí, od 1.?

Několik vás mi psalo o FB - kvůli anonymitě ho sem nechci dávat, takže pokud si se mnou chcete psát přes FB, napište mi prosím do komentářů buď e-mail, a já vám pošlu odkaz svého FB a komentář pak smažu, nebo se ozvěte na tororinka@gmail.com a můžeme si psát přes e-mail :-)

Děkuji všem za podporu a milé komentáře, a omlouvám se, že sem tak málo píšu. Vaše blogy čtu denně/jednou za dva dny, pročítám všechny články, ale často prostě nevím co napsat. Nechci psát ke každému článku super jídelák :-)

Skinny159.blog.cz napsala:
Já když piju třeba 1,5l a více tak pomaleji hubnu když třeba piju jenom 500ml každý to má jinak

Myslím, že je na tom něco pravdy. Když od rána do poledne vypiji třeba 1, 5 nebo 2 l a je mi úplně špatně (přepití nebo jak to nazvat :D), ať jím co jím, váha je pak stejná, ale když nepiji nic, třeba jen pár skleniček přijde mi, že hubnu mnohem víc. V každém případě je těch 300 ml nebo 1 l fakt málo, takže se budu snažit zlepšit :-)

PS: Nedokážete odolat jídlu z fastfoodů, hranolkům a tak? Pusťte si film Super Size Me, dívali jsme se na to ve škole. Co s člověkem udělá, pokud se bude 30 dní stravovat a pít jen jídlo z McDonald's - je to trošku motivace hubnout, když vidíte ty tlusté lidi, jak se cpou hranolkama, brambůrkama a pizzou, Colou a dalším nezdravým jídlem a pitím.

Jídelníček - 20. 2. 2014

20. února 2014 v 18:41 |  Jídelníčky
Váha ráno: 57, 2 kg
Váha večer: 56, 4 kg

Snídaně: bílý jogurt - 93 kcal
Svačina: nic
Oběd: hřeben s vanilkovou náplní - 350 kcal
Svačina: nic
Večeře: rohlík s pomazánkou - 125 kcal

Pití: voda (0, 3 l)
Celkem: 0, 3 l

Pohyb: chůze (cca 33 min.) - 54 kcal, jízda na kole - 94 kcal, běh - 10 kcal, Orbitrek - 80 kcal, dřepy - 10 kcal

Přijaté kcal: 568
Vydané kcal: 248
Celkem kcal: 320

Nevím co se stalo, ale včera večer se mi na váze ukázalo přes 57 kg. Dnes ráno o něco méně, 57, 2 kg. Abych dodržela plán v menu, do 22. 2. musím mít 55 kg. Jedla jsem docela málo, hodně cvičila a s pitím je to lepší, i když zase nepiji ani 2 l.

15. 2. 2014

15. února 2014 v 11:38 |  Deník
Mám jednu otázku pro ty, co hubnou a mají ana blog - co budete dělat, až zhubnete na svou vysněnou váhu? Zrušíte blog, nebudete na něj už psát nebo budete psát dál, třeba o něčem jiném?

JOO, už se mi na váze dnes ukázalo 56, 2 kg. Už se blížím k 55 :-)
Pořád se nestravuji nějak zdravě (dnes jsem měla tvaroh a tatranky a hašlerky), ale cvičím a hubnu.
Jsem tajně na počítači, rodiče zamčeli obývák, ale já vždycky najdu klíč :-D

Napsala jsem si předsevzetí co chci dosáhnout, než mi bude 16 a seznam odměn, které si koupím za zhubnutá kg, později to sem přidám :-)
Máte taky nějakou ,,materiální motivaci'' - až zhubnu na xx kg, koupím si novou bundu/náramek/boty/šátek/knihu...?

Od 50 kg sem budu přidávat svoje zápisky z Fitness zápisníku, o kterém najdete více TADY. Jakmile se hubnutí zastaví, znovu začnu s proana ABC dietou.

Takže plán je připravený, teď už jen zhubnout :-D Konečně mi došla objednaná MP4, takže sleduji filmy, poslouchám hudbu a rádio, čtu E-knihy a jsem šťastná :-D
Neznáte nějakou dobrou hudbu na tanec/cvičení/běh? Předem díky :-)

PS: Blogy oběhnu večer :-)

Jídelníček - 11. 2. 2014

11. února 2014 v 17:13 |  Jídelníčky
Váha: 56, 4 kg

Snídaně: nic
Svačina: Bebe sušenka - 56 kcal
Oběd: těstovinový salát s krůtím masem, zeleninou a sýrovou omáčkou - 270 kcal, Cottage sýr - 156 kcal
Svačina: jogurt řeckého typu, med - 270 kcal, Bebe sušenky kakaové s jogurtem - 224 kcal
Večeře: ruská krupice s cukrem, máslem a kakaem- cca 500 kcal, jogurt - 150 kcal, čokoláda - 550 kcal

Pití: minerálka Lesní plody (0, 5 l) - 100 kcal, voda (0, 2 l)
Celkem: 0, 7 l

Pohyb: chůze - 70 kcal

Přijaté kcal: 2276
Vydané kcal: 70
Celkem kcal: 2206 kcal

Po minulém jídelníčku jsem zhubla 0, 7 kg. Přece jen jsem po té krupici nepřibrala :D
Takže dnes k večeři bude... krupice :D
Jinak možná je to hodně - přijatých přes 1 000 kcal, ale nezapomeňte, že ještě nedávno jsem v době záchvatovitého přejídání jedla i 7 000, a tak pod 2 000 je to pro mě málo a kručí mi v břiše. Jinak hubnu pořád i při 2 500 kcal kvůli zrychlenému metabolismusu ;)
A dnes jsem byla na Oční, a budu mít brýle! :D Ale stejně si tyhle články nikdo nečte, všichni jenom okomentují jídelníček takže se nebudu moc rozepisovat.
Ačkoli jsem snědla hodně kcal, jsem s jídelníčkem spokojená a myslím, že i zhubnu. Zatím se mi daří plán - 15. 2. musím mít 56 kg.

Jídelníček - 8. 2. 2014

8. února 2014 v 21:02 |  Jídelníčky
Váha: 57 kg

Snídaně: nic
Svačina: bílý jogurt Beskydský - 97, 15 kcal
Oběd: Cottage sýr - 100 kcal
Svačina: Bebe sušenky, cottage sýr - 312 kcal
Večeře: ruská krupice s máslem, kakaem a cukrem - cca 300 kcal

Pití: kaštanová minerálka (1, 5 l) - 240 kcal, mléko s medem (0, 25 l) - 200 kcal
Celkem: 1, 75 l

Pohyb: 10 min. chůze - 16, 5 kcal, Orbitrek - 137 kcal

Přijaté kcal: 1249, 15
Vydané kcal: 153, 5
Celkem kcal: 1095, 65

Omlouvám se, že jsem teď nepsala. Smazala jsem minulý článek, protože tohle je blog o hubnutí, a tohle se nijak anorexie, bulimie ani ničeho jiného netýká. Děkuji všem za rady a omlouvám se, že jsem si tu tak vylila starosti.
Řešila jsem teď jiné problémy a chvíli kašlala na hubnutí, jedla jsem jako dříve, a moje váha se vyšplhala na novou nejvyšší váhu - 58, 5 kg. Je to obrovská motivace začít znovu hubnout. Jelikož hubnu i při nezdravé stravě a 2 500 kcal a více, rozhodla jsem se, že dokud budu hubnout, nebudu se pouštět znovu do ABC diety - znovu začnu hubnout dietou, jakmile se zastaví hubnutí a už mi nepůjde ani o kousek zhubnout, tak abych si trošku rozhýbala metabolismus.


Dnes bych byla docela spokojená, ale:
1. jsem snědla moc kcal
2. jsem skoro necvičila
3. jsem vypila jen 1, 5 l (ale už je to lepší než 0, 5, ale přece jen to pořád nejsou vysněné 3 l nebo víc)
4. snědla jsem na večeři kalorickou bombu

Doufám, že zítra to bude lepší. Rodiče mi koupili mandarinky a bílé jogurty, takže snad budu zítra jíst zdravěji.

26. 1. 2014

26. ledna 2014 v 20:41 |  Deník
Našla jsem 2 roky staré fotky - z března 2011 - kde jsem v plavkách. Už tehdy jsem měla strašnou postavu. Nechci je sem teď dávat, dám je sem až budu mít 39 kg - jako porovnání kolik jsem zhubla. Teď se fotit moc nemůžu - nemám svůj foťák, ani na mobilu, a aby to rodině nebylo nápadné... Takže jsem si vyfotila břicho zboku pod záminkou, že chci mít fotku v oblečení na břišní tance a stehna a lýtka pod záminkou, že chci mít vyfocené nové legíny. Nakoupila jsem si spousty nových legín - galaxy, fialové z Polska, tygrované, pruhované černobílé, květované... A objednala jsem si overal. Velikost S. A náhrdelník se sovou. Je to motivace zhubnout - jak bych v tom oblečení teď vypadala? xD Sice ten overal stál 15 euro... Měli M, XL a S - a já si samozřejmě objednala nejmenší velikost, protože pořád doufám, že budu mít hubené ruce, thigh gap a 39 kg. A overal vypadá dobře jen na hubených. Stejně tak ostatní oblečení.
Tady jsou fotky:
V budoucnosti bych si chtěla ještě koupit:

Nový blog

26. ledna 2014 v 17:27 |  Deník
Ahoj, musela jsem založit nový blog. SB jsem napsala proč - prostě na ana a mia blogy se vždycky přijde :-(
Rodina mě nepodezírá kvůli anorexii - pořád mám kecy typu: bez sladkostí bych se neobešla, se svou postavou jsem spokojená, a když mi řeknou že jsem tlustá nebo tak, tak říkám: no a co? ale doopravdy strašně trpím, když mi někdo řekne, že jsem tlustá.
Takže změním design a začnu znovu na tomto blogu :-)